Laxå Pellets kundtjänst

Ledstjärnan för oss på Laxå Pellets är vår höga service, vi tycker att det ska vara lätt att få den hjälp man söker. När du ringer till oss så tillhör telefonkö den yttersta ovanligheten, vi svarar vanligtvis inom ett par signaler. Vi på kundtjänst heter Jennie och Johanna och det är vi som är spindeln i nätet på Laxå Pellets.

Oavsett vad du har för fråga, allt från fakturafrågor, order, tekniska frågor, så gör vi allt för att hjälpa dig, det vi inte vet själva tar vi snabbt reda på. Till vår hjälp har vi våra säljare Kicki och Lena som i huvudsak sköter försäljning av större volymer till t.ex. ridskolor, industrier mm. Dom har även ansvar för våra återförsäljare och export. Kicki och Lena dyker då och då upp på olika evenemang runt om i landet och svarar då mer än gärna på frågor om pellets. Vi har även en stor fördel då vi sitter precis bredvid vår fina pelletsfabrik. Vi får ta del av de mesta som händer ute i produktionen, på så sätt är vi alltid uppdaterade med det senaste.

Hur är det att jobba på kundtjänst?

Att jobba på Laxå Pellets kundtjänst är ett otroligt omväxlande och roligt arbete där ingen dag är den andra lik. Tack vare vår långt utvecklade teknik så sköts det mesta av vårt arbete digitalt och många arbetsuppgifter är automatiserade vilket frigör mer tid till det viktiga, hjälpa våra kunder. Vi på kundtjänst brinner även för kommunikation via sociala medier, ni hittar oss på Instagram och Facebook där vi bland annat skickar ut viktig information blandat med tävlingar och underhållning!

Vi på kundtjänst önskar er alla välkomna in i värmen och hoppas på att ni trivs hos oss på Laxå Pellets!

Dela: